tag:blogger.com,1999:blog-4256185611888701571.post1703337370385765236..comments2023-12-01T08:47:00.091+01:00Comments on Tu i tam: Ostatni EW51WISIEN4464http://www.blogger.com/profile/02951697068824473626noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-4256185611888701571.post-62923241657262576472022-06-02T21:21:34.201+02:002022-06-02T21:21:34.201+02:00Ten pikuś to uchwyt do zaczepiana nieużywanego gni...Ten pikuś to uchwyt do zaczepiana nieużywanego gniazda sterowania jazdy ukrotnionej. Gniazdo było na końcu przewodu wystającego z prostokątnego otworu na środku pod szybą środkową i przechodzącego przez skierowaną w dół fajkę. Aby połączyć dwa EZT trzeba było przewody wyjąc z uchwytów w obu jednostkach i połaczyć je ze sobą (zacisk rewolwerowy).Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4256185611888701571.post-8286580992110867842014-03-16T09:47:39.641+01:002014-03-16T09:47:39.641+01:00Nie bardzo mi to pasuje do gniazd jazdy ukrotnione...Nie bardzo mi to pasuje do gniazd jazdy ukrotnionej. Bardziej przypomina uchwyt na chorągiewkę. Ponadto z drugiej strony nie ma nawet śladu, że było tam coś podobnego. WISIEN4464https://www.blogger.com/profile/02951697068824473626noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4256185611888701571.post-73853897759577664952014-03-09T23:41:21.194+01:002014-03-09T23:41:21.194+01:00Ten ,,pikuś'' pod oknami (na ścianie czoło...Ten ,,pikuś'' pod oknami (na ścianie czołowej) to zapewne wtyk do łączenia ze sobą składów (sterowanie). Na 99% tak jest - patrz np tramwaje N13, a trzeba pamiętać że w/w 91000 był pomyślany do zestawiania do 3 składów. Mieszkam obok dw.Wileńskiego i głowę dał bym sobie urżnąć że EW51 jeździły gdzieś tak do 84-85r. Po prostu różniły się nieco i to było widać. Raz jechałem albo EW51 albo niewiele młodszym, to był dezel - przekładnie grały, wszystko dzwoniło i miał takie dziwne pionowe szklane klosze wewnątrz.. Widać że już był przeznaczony na żyletki - pewno jeden w EW51 - a było to około roku 84 właśnie.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4256185611888701571.post-75502878844622321172012-11-13T13:52:14.504+01:002012-11-13T13:52:14.504+01:00W sumie informacja pozytywna, ale...
Czy to już pe...W sumie informacja pozytywna, ale...<br />Czy to już pewne, to po pierwsze, a po drugie - jeżeli nawet zostanie przetransportowany do ZNTK w Mińsku Mazowieckim, żeby nie okazało się, że tam zostanie upchnięty na następne lata na jakiejś zapomnianej bocznicy i dokończy swego żywota. WISIEN4464https://www.blogger.com/profile/02951697068824473626noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4256185611888701571.post-18506961267570205232012-11-10T14:12:11.695+01:002012-11-10T14:12:11.695+01:00Obecnie EW51 stoi przed halą na Grochowie. Ma poje...Obecnie EW51 stoi przed halą na Grochowie. Ma pojechać do Mińska Maz. na remont.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4256185611888701571.post-14915302676704335282012-11-05T11:42:38.178+01:002012-11-05T11:42:38.178+01:00Tego nie wiem. Ja osobiście takiej legitymacji nie...Tego nie wiem. Ja osobiście takiej legitymacji nie posiadam.WISIEN4464https://www.blogger.com/profile/02951697068824473626noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4256185611888701571.post-40139145519419456972012-11-04T23:10:04.322+01:002012-11-04T23:10:04.322+01:00A czy ktoś sprawdzał, jak reagują na... legitymacj...A czy ktoś sprawdzał, jak reagują na... legitymację prasową?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4256185611888701571.post-70687150241394645502011-04-05T20:32:44.243+02:002011-04-05T20:32:44.243+02:00Eeeeeeeeeechhhhhh... Szkoda słów... A mógł ten skł...Eeeeeeeeeechhhhhh... Szkoda słów... A mógł ten skład być pieknym eksponatem. Ale to panie trzeba pochodzić koło tego, trochę kasy wyłożyć... Lepiej żeby podreperował budżet meneli kradnących złom niż prezentował sie dumnie jako wagon trzeciej klasy. A co się potem zrobi? Protokół zniszczenia.Sebikhttps://www.blogger.com/profile/18036836888189174204noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4256185611888701571.post-23405586050924448882011-04-05T20:23:02.480+02:002011-04-05T20:23:02.480+02:00Ta, jak zwykle - głodni przygód fotografowie-amato...Ta, jak zwykle - głodni przygód fotografowie-amatorzy są nietolerowani przez ochroniarzy. Przynajmniej dobrze, że nie "warczeli". Szkoda, że nie można za bardzo "ot - tak" sobie wejść, bo już miałem zadać pytanie: "W którym dokładnie jest to miejscu?". No nic, trudno. Jak się kiedyś wybiorę do Muzeum Kolejnictwa to zobaczę w formie zadbanego eksponatu... :DRobert Trzcińskihttps://www.blogger.com/profile/03007405989528620752noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4256185611888701571.post-64080094244960652232011-04-05T06:59:06.667+02:002011-04-05T06:59:06.667+02:00Hehe, panowie ochroniarze zapewne na widok hordy &...Hehe, panowie ochroniarze zapewne na widok hordy "młodzieży" ze sprayami i wódką uciekają gdzie pieprz rośnie. A jak widzą parę ludzi z aparatem ewidentnie zwiedzających a nie demolujących, to się od razu robią odważni. <br /><br />A trzecia klasa mnie rozwaliła, serio.Marcinhttps://www.blogger.com/profile/00705621096995757958noreply@blogger.com