O mnie

Moje zdjęcie
Warszawa, Mazowsze, Poland
Po prostu jestem.

poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Zamiast automatu

Warszawa, Praga-Południe, Grochów, Rondo Wiatraczna - 2009.06.09
Z warszawskich ulic, w większości zniknęły automaty telefoniczne. Zostały już tylko nieliczne niedobitki. Czyżby ten telefon miał zastąpić ich brak? :-)

Na warszawskich ulicach można znaleźć różne ciekawostki. Dlatego zakładam nową kategorię - znalezione na ulicach. Mam już trochę ciekawych znalezisk. Do tej kategorii kwalifikują się też dwa poprzednie wpisy: "Idealny przystanek" oraz "Dwukasetowiec".

5 komentarzy:

  1. Niestety naszym kochanym rodakom robią często za toaletę, podobnie jak windy :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety. O ile pozostałe automaty telefoniczne w większości już nie występują w postaci "budek", co zmniejsza ich "funkcjonalność", o tyle windy są "jak stworzone" do powyżej opisanej funkcji. :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tylko rodakom, nie tylko. Jak byłem w Sztokholmie, chciałem skorzystać z windy z metra na górę. O maaaaatkoooo... fetor dramatyczny. No, chyba że to Polacy się umówili, żeby tam nasikać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy jeżdżą jeszcze stare tramwaje 13N?

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Mikopol. Ale ze mnie gapa. Kiedy pojawiłeś się w "Obserwatorzy" nie połapałem się, że to Ty.
    Wagonów 13N w służbie liniowej, Tramwaje Warszawskie wykorzystują jeszcze ok 160 (w dwóch zajezdniach: R3 - Mokotów i R4 - Żoliborz). Z tego wynika, że nie prędko znikną z warszawskich ulic.

    OdpowiedzUsuń