O mnie

Moje zdjęcie
Warszawa, Mazowsze, Poland
Po prostu jestem.

poniedziałek, 16 sierpnia 2010

Przed Bitwą Warszawską (dzień pierwszy)

Warszawa, Wola, Muzeum Kolejnictwa (d. Warszawa Główna) - 2010.08.13

"Pociąg z ochotnikami roku 1920"
Ponieważ wyruszyłem z Grochowa (na rowerze) trochę później niż miałem w planach a upał był "nieziemski", na miejsce dotarłem nieźle zziajany. Na szczęście zdążyłem.
Kilkanaście minut po godz. 15stej, od strony dworca Warszawa Zachodnia można już było zauważyć dym parowozu (Ty2-911). Jeszcze kilka minut i...

W tle wyciągnięty z krzaków SD80.




Samochód Ford Tf-c.



Na platformie wagonu.


Na platformie peronu.


Zaciekawiony Pałac Kultury zaglądał raz z jednej...

...raz z drugiej strony.

SD80 miał tego dnia nietypową publiczność.





Upał dawał się wszystkim we znaki. Kilkanaście minut po godz. 16stej trzeba było napoić też parowóz.

Pomimo drobnych problemów...

...tender został napełniony.


"Ochotnicy" musieli sobie radzić inaczej.


Już miałem wracać do domu, ale najpierw zobaczyłem...


...a potem...




...i na "deser" jeszcze jedno zdjęcie.


Nie wiem kiedy będę mógł wstawić "dzień drugi". Bardzo możliwe, że dopiero w przyszłym tygodniu.

4 komentarze:

  1. Wspaniałe pojazdy, aż miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakkolwiek nie jestem zagorzałą zwolenniczka takich inscenizacji to przyznam, że widok parowozu z pierwszych zdjęć bardzo mnie uradował:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuś się "przyszły tydzień" widzę do miesiąca wydłużył :D

    OdpowiedzUsuń
  4. @varshava: Będzie tego sprzętu na tym blogu, oj będzie :-)
    @Marcin: Tak to u mnie nieraz bywa :-(

    OdpowiedzUsuń