O mnie

Moje zdjęcie
Warszawa, Mazowsze, Poland
Po prostu jestem.

piątek, 18 czerwca 2010

Routemaster

Warszawa, Włochy, ul. Municypalna - 2010.06.05
Warszawa ciągle mnie zaskakuje. Jedziemy sobie z córką na rowerach, pogoda "jak drut", słonko świeci, ptaszki śpiewają i nagle... Nagle naszym oczom ukazuje się Routemaster. Legendarny "władca" londyńskich ulic, dumnie spogląda reflektorami na łąki. Gdyby potrafił opowiedzieć swoje dzieje. Jakie drogi przywiodły go tu z ulic Londynu?
Trochę informacji o autobusach Routemaster:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Routemaster
http://news.england.pl/artykuly/london_bus.htm

3 komentarze:

  1. WOW!!! Normalnie się zakochałam i muszę go zobaczyć na żywo. Jest ogólnodostępny czy stoi na terenie prywatnym?

    OdpowiedzUsuń
  2. Właściwie to stoi za siatką, ale to żadna przeszkoda. Trzeba tylko uważać, bo jest to zaplecze jakiejś bazy transportowej - najwyraźniej prywatnej. Podać dokładniejsze namiary?

    OdpowiedzUsuń
  3. Neee, znajdę sobie po nazwie ulicy. Chyba :)

    OdpowiedzUsuń